O nas

  


Ko je govora o pomivanju posode in vsemu, kar spada zraven, si nenehno prizadevamo, da vam zagotovimo neverjetne rezultate.

Smo najbolj priporočana blagovna znamka za pomivalne stroje na svetu in že več kot 60 let med vodilnimi na področju strojnega pomivanja posode.

Našo linijo izdelkov Finish® priporoča več blagovnih znamk pomivalnih strojev kot katero koli drugo blagovno znamko. Kljub temu smo daleč od tega, da bi spali na lovorikah.

Zato si bomo v bodoče še naprej prizadevali izboljšati naše izdelke ter tako vam in vaši družini še dolga leta zagotavljali izjemno čisto in sijočo posodo.





Aeg




Finish® je največja blagovna znamka za izdelke za strojno pomivanje posode na svetu, naše poslanstvo pa je ljudem pomagati, da bo njihova posoda karseda čista.

Zgodovina

Finish® je vodilna globalna blagovna znamka na tržišču in se ponaša z dolgo zgodovino pionirskih dosežkov.

Blagovno znamko Finish® je l. 1953 ustanovilo ameriško podjetje Economics Laboratory, pridobljena pa je bila, ko je J.A. Benckiser l. 1987 v taistem podjetju kupil oddelek Consumer Products (izdelki za potrošnike).

V zgodnjih 50. letih prejšnjega stoletja je naraščajoča uporaba jedilnega pribora iz ulivane plastike predstavljala številne težave. Najpogostejši so bili kavni madeži in »lise«, ki so nastajale zaradi počasnega sušenja, kar je bila odlična priložnost za pravi izdelek. Podjetje Eco-Lab je z uporabo raziskav za potrebe mlečne industrije predstavilo dva izdelka, ki sta kasneje odigrala ključno vlogo na področju gospodinjskega pomivanja posode: Electrasol® in nov, vrhunski izdelek – Finish®.

Finish® je danes največja blagovna znamka na svetu za izdelke za strojno pomivanje posode.

Ponašamo se tudi z dolgo zgodovino pionirskih dosežkov na tem področju – od prvega biološko razgradljivega praška iz l. 1969 do prve dvoslojne tablete iz l. 1995, pa vse do predstavitve nove in slovite rdeče tablete Powerball iz l. 1999 in prve tridelne ulivane tablete v 21. stoletju.

Blagovna znamka je danes naprodaj v več kot 40 državah po vsem svetu.

Med našimi večjimi trgi so ZDA, Kanada, Združeno kraljestvo, Italija in Nemčija, vse bolj pa smo prisotni tudi v državah v razvoju kot tudi na Srednjem vzhodu, v Južni Afriki in na Japonskem.

Deliti: